Pages

21. nov 2018

Hakkaks jälle blogima... küünaldest?

Kõik kaasblogijad kindlasti teavad seda tunnet, kui järsku tekkinud paus venib ja venib. Ilma liialdamata olen ülepäeva mõelnud kirjutamise peale, olen viimasel nädalal sattunud kokku inimestega, kellega on samuti blogimine teemaks tulnud ning siin ma siis lõpuks olen! Teate, ma olen vist lõpuks sellest ''instagrami-blogimisest'' aru hakanud saama. Nii kerge on postitada üks foto, veidi sellele juurde kirjutada ja ongi postitus olemas. Ma ei väida, et nende piltide tegemine kerge oleks (või video filmimine ja monteerimine), aga minu jaoks on Instagram olnud alati väikeste hetkede jäädvustamine, kuid blogisse ma tahan tulla ägedaid asju jagama või lihtsalt lobiseda. Selles mõttes olen üks tõeline vanamemm, kes keeldub vooluga kaasa minemast. Kindlasti pidurdab see mu blogi edukust, aga varem või hiljem pean sellega leppima, et storytelling.ee hiilgeajad on niikuinii möödas.. :) Ja see on okei! Paljud kindlasti mõtlevad, et ka blogimise hiilgeaeg on möödas, aga seda ma ei usu. 

Ma ei hakka varjama, et mu ''comeback'' on mõjutatud sellest, et mu brändil tuli uus toode turule. Nimelt PUR kristallküünlad on valmis, saadaval ja ma olen nendega nii-nii rahul! Olen juba kaua tahtnud lisaks ehetele uut projekti ning talveajal tundus küünalde tegemine eriti mõnus. Aga lihtsaid sojavahast küünlaid teevad kõik, seda ma ei viitsi! Ma ei mõelnud kristallküünlade kontseptsiooni ise välja (tegu siis küünlaga, mille põhjas on poleeritud poolvääriskivi, mille küünla ära põlemisel kingituseks saad), aga Eestis ma pole varem selliseid näinud. Lasin oma logo-disaineril Triinul kiiresti mõned erivärvilised kuukesed minu poole läkitada ning hakkasin silte disainima. Ütlen uhkusega, et olen ise tõeliselt rahul! Pildilt seda aru ei saa, aga kleebistel on tekst reljeefne, see on tegelikult mitte-oluline fakt, aga selline väike ''õnnetus'', mis annab küünaldele järjekordselt oma näo. Ütlen õnnetus, sest trükikojast öeldi, et mul on veidi vales formaadis failid ning need ei pruugi üldse õnnestuda. Õnneks on JaJaa stuudios selline äge kutt nagu Siim, kes tegi prindi katsetuse ning tulemus ongi äge reljeefne silt!

Sellised nad siis said --> Kel huvi, siis kirjutage mulle FB: Marili Kõiv või otse PUR lehele :) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar