Pages

9. dets 2018

basic & minimal inspiration


Oh, kuidas ma talvisel perioodil jumaldan kõike minimalistlikku ja klassikalist. Okei, viimasel ajal ma jumaldan seda igal aastaajal, aga talvel on mu go-to riietus must pikk mantel ja mustad pikad saapad ning põhimõtteliselt rohkem pole vajagi, sest kapuutsi sisse saab külma eest peitu pugeda ning mantli pikkus laseb ideaalselt ka seelikuid kanda, ka miinuskraadidega. 

Endale ja võib-olla kellelegi veel panin kokku paar lemmik outfiti, millega näeksin ennast kodus/tööl/peol. Soetasin mõni aeg tagasi Humanast ühe klassik-eseme, mis mul kapist puudu oli - ilus must bleiser, eest kahe nööbiga ja pigem boyfriend stiilis ehk sirgelõikeline. Nüüd siis laisa hommiku tööriietus kohe olemas! Ma tõesõna otsisin sellist bleiseit mitu aastat, sest ükski polnud kunagi see õige. Ma muidugi otsisin neid alati kaltsukatest, kust enamasti ongi raske leida täpselt seda, mida otsima lähed.

Naudi väikest moehetke ja mõnusat pühapäeva jätku!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar