Pages

23. sept 2018

minu ''uued'' lokkis juuksed - hooldus ja näpunäited

foto: Kelly Jõesoo / Kelly's Visuals

Oma ''minu juuli 2018'' postituses mainisin hiljaaegu avastatud lokkis juuksed ning sellest ajast peale olen saanud ohtralt küsimusi ning olen oma uuest rutiinist rääkinud ka täitsa võhivõõrastele, kes ei usu, et mul enda lokid on. Seega, ma ei tea, miks blogisse see nii hilja jõuab, sorri =]
Nagu juuli-postituses kirjutasin, siis avastasin täiesti juhuslikult Youtube' videot vaadates, et ohoo, ka minul võiksid päris lokkis juuksed olla. Peale esimest katsetust selgus, et lokke on peas väga palju! Saatsin pilte pereliikmetele ning ema ütles, et täpselt temasse - tal olevat noorena täpselt samasugused paksud lokkis juuksed olnud. 
Kuidas see siis võimalik on, et ma enne seda ei teadnud? Vastus peitub vales kuivatamise rutiinis. Just, isegi pesemine ei mängi kõige tähtsamat rolli. Okei, lokkis juukseid peab pesema parabeenide ja sulfaadivabade šampoonidega, sest need kogunevad juustesse ning ''tõmbavad'' karvad sirgu. Aga kuna ma juba mitu aastat looduskosmeetikat kasutan, siis ei olnud see mingi üllatus või teistmoodi harjumus. Küll aga ostsin uued vahendid, Davinesi lokkidele mõeldud sarjast. Kõige mõnusam neist kolmest on Curl Controller, mida panen rätikukuivadesse juustesse. Aga ruttan natukene ette... alustame algusest.


Niisiis, pead pesen nagu ikka, seda vist ei pea pikemalt kirjeldama. Küll aga pesen šampooniga vaid ühe korra, vanasti tegin seda topelt. Nüüd ei näe vajadust. Peale pesemist panen pähe mõnusa koguse palsamit / maski. No ikka MÕNUSA koguse ning mitte enam ainult juusteotsesse vaid peaaegu tervele pikkusele, aga väldin peanahka (maski tehes panen peanahale ka, aga ei hõõru väga sisse). 

Nipp: Palsamit MITTE HÕÕRUDA juustesse. Üldse väldi hõõrumist, vaid kõige parem on toodet kätele jaotada ning siis ''palvepositsioonis'' seda ühtlaselt juustele kanda. 

Palsamit hoian peas kuskil 10 minutit, vahepeal vähem. Välja loputades üritan seda natukene ka juustesse jätta, aga väga välja ei tule, sest mulle meeldivad väga puhtad juuksed (st see tunne, et juuksed on puhtad).

Kõige olulisem nipp: Juukseid kuivatama asudes UNUSTA tavaline rätik ning haara hoopis puuvillane t-särk! Viska juuksed ülepea ning tee nii, nagu all oleval pildil näha (ma ei leia sõnale scrunching head vastet): 


See sama liigutus ongi kõige olulisem lokkis juuste hoolduses!

Ma pistan käed t-särgi seest sisse, et kergem käes hoida ning siis vaikselt ''pigistan'' juukseid kuivaks. Ei mingit hõõrumist!! Kui seda mõned korrad teinud, pööran t-särgi ümber ning kordan tegevust. Rätikukuivadesse juustesse kannan samas tehnikas Curl Controller kreemi, siis viskan juuksed jälle ülepea tagasi ning that's it! Rohkem neid katsuda EI TOHI! Okei, kui juuksed on poolkuivad, siis vaikselt tõmban alumisi juuksekihte veidi laiali, et lokid saaksid paremini esile tulla. Mul on väga paksud ja rasked juuksed ning muidu jääb alumine kiht vaid õrnalt laines, mitte lokkis. 

Mina hetkel lasen juustel vaid õhu käes loomulikult kuivada, muidu võib ka diffuuserit kasutada, ma ühe korra proovisin ning tagajärg oli kole - rabedad heinajuuksed =D

Minu meelest üldiselt väga lihtne hooldus või mis? Juukseid kammin vaid ühe korra, enne pesemist, tegelikult ei soovitata seda ka. Kammida võiks ideaalis pesemise ajal, palsamiga kaetud juukseid, kammiga.

foto: Kelly Jõesoo / Kelly's Visuals

Rõõmud ja mured:
Rõõm on muidugi sellest, et lokid on kihvtid, paljud inimesed teevad komplimente ning endalgi on kihvt ennast kuidagi uue pilguga peeglist vaadata. Küll aga on mu lokid väga isepäised ning kõige pealmine kiht juukseid ei taha kohe üldse lokki minna.. seega pean välja mõtlema mooduseid, kuidas juukseid sättida nii, et ilus oleks. Samuti nagu ennist mainisin, siis alumised kihid tahavad ka üsna sirged jääda, sellega pean rohkem vaeva nägema. Seega ausalt öeldes, vahepeal on nii tüütu :D Aga keegi ei keela mul juukseid hooldada nii nagu enne. Lihtsalt tundub tobe neid ägedaid lokke ''raisku'' lasta :)

Nii palju, kui erinevaid videoid olen vaadanud, siis ütlevad neiud üsna ühest suust, et lokkidega ongi veidi keeruline ning kindlasti võtab rohkem aega. Ja muutused tulevad väga aeglaselt.. keegi ütles, et kolm aastat lokimaailmas ei ole mitte midagi! Mina olen seda rutiini katsetanud vaid paar kuud, seega kindlasti mu lokistruktuur alles küpseb =D

Egas ma rohkem oskagi kirjutada, ma soovitan kõigile, kel vähegi laines juuksed, järgi proovida seda teistmoodi hooldust ning kui mitte midagi muud ei viitsi väga teha, siis PALUN proovi t-särgi kuivatus ära! Usun, et see mõjub väga hästi kõikidele juustetüüpidele. Üks nipp on veel soetada siidist padjapüür, aga ma ei ole selleni veel jõudnud (laisk olen).

Küsimuste jaoks on kommentaaribox avatud! 

5 kommentaari:

  1. Niiiiiii ägedada messy lokid! Tean Su juukseid ka varasemast, seega see erinevus ikka suur-suur! Mul ka pigem lokkihoidvad juuksed, just alumine kiht eriti tugevalt - pealt ja näo eest pigem sirged. Aga selle T-särgikuivatuse proovin nüüd küll kohe ära ja vaatan, mis ma oma ebamäärastest lokkidest saada võin, äkki midagi lahedat!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Erinevus on tõesti VÄGA suur =D Proovi kindlasti järgi ja anna teada tulemustest kaa!

      Kustuta
  2. Ma olen mitu korda selle postituse juurde tagasi tulnud ja korduvalt lugenud. Tänasest võtan endale eesmärgiks, et hakkan lokkide eest korralikult hoolt kandma ja selle asemel, et neid pidevalt krunni peita, laseks neil loomulikult särada :) Tänud nippide ja ka toodete tutvustuse eest! Ma olen alalõpmata otsingutel olnud, milliseid tooteid lokkidega kasutada. Ja loodetavasti hakkavad need mu juustele meeldima! Lokid on ägedad! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jess, mega äge kuulda! Mina olen terve talve oma juukseid just krunnis peitnud, sest lokkide eest hoolitsemine on kuidagi nii tüütu tundunud :( Aga nüüd ostsin hiljaaegu uued tooted (https://www.kaubamaja.ee/umberto-giannini-sampoon-lokkis-juustele-250ml-h0327995) ja proovin tagasi reele saada :) Edu ka sulle oma lokikestega!

      Kustuta