Pages

12. sept 2018

Sügisel kapp korda - pariisitari garderoob - ideed ja nimekiri

See poleks õige sügise algus, kui Marili oma blogis garderoobi tühjendamisest ei räägi, eksole? Nimelt juba aastast 2015 olen just sügiseti tundnud suurt tungi pool kapist tühjaks tassida ning järgida minimalistilikku garderoobi põhimõtteid. 
Sel aastal samamoodi! Eriti ajendas mind eile avastatud everygirl.com artikkel, kus fookuses just prantsuspärane sügisene garderoob. Kui klikid artiklile, siis näed, et võtsin päris palju šnitti nende valikust, aga siiski tegin uue kollaaži, näitamaks enda silmis ideaalset riidekapi sisu. Võtsin arvesse veel selle, et ka praegu õue vaadates tuleb pangega vett taevast alla, seega ainult lahtiste loafersitega ei saa ringi lipata. Artikli lõpust leiad ka tasuta check-listi, mille siis mugandatud kujul endale ka eeskujuks võtsin ning täna hommikul totaalse kapitühjenduse tegin! 

Siin siis minu versioon - minimalistik, ajatu, kvaliteetne ning mitmeti kombineeritav. Vähemalt pool või rohkemgi on mul õnneks juba olemas, sest eesmärk ei olegi selles, et nüüd kähku-kähku uusi asju ostma, vaid pigem vaadata üle olemasolev ning vajadusel mõni kvaliteetne ja kauakestev ese juurde hankida. Just kauakestev, seega unusta H&M ja muud kiirmoe brändid (see rohkem mulle endale meeldetuletuseks..)!

Esemed antud kollaažis on juhuslikult valitud, välimuse järgi, v.a Nike Air Max Thea tossud, mis on mu vaieldamatud lemmikud. Muidugi ei ole nüüd mul kapis ainult need esemed, mu armastus pikkade ja soojade kampsunite vastu ei ole vist väga pariisilik, aga õnneks elangi hoopis Eestimaal, kus ilma nendeta ei ela sügist ega talve üle =D

Lisa inspiratsiooni kogumiseks soovitan Pinterestist otsida ''minimal wardrobe'' või ''capsule wardrobe''. Nii leiab sadu blogipostitusi, tasuta abistavad materjale ning muidugi palju palju ajatut moodi!

Loodan, et said mõningaid häid ideid ning järgmine kord ostu tehes mõtled - kas see on klassika, kas sobib mu garderoobi? Või siis.. unusta see kõik, elu on liiga lühike, et end piiritleda! Valik on sinu :) 

1 kommentaar:

  1. Mina püüan teha nii, et ostan vaid riideid, mille puhul mul ei ole mitte ühtegi "aga". Kui ikka juba proovides tundub, et äkki on pisut liiga lühike, või varrukas hoiab kuidagi imelikult, siis kandes hakkab see raudselt häirima ja enamasti ei hakka ma seda eset kandma. Unistan ka, et kunagi suudan kapselgarderoobi tekitada, aga hetkel peavad enamus riideid võimaldama lihtsalt hästi põnnidega möllata, kannatama sagedast pesu je mitte ootama triikimist. Aga kui "emmegarderoobi" aeg millalgi läbi saab, siis alles teen mõnusa kapitühjenduse :)

    VastaKustuta