Pages

9. aug 2018

suvised 'peab-kotis-olema' tooted

Nii äge, et ka augustis saab veel rääkida mõnusast suvest ja palavast ilmast! HOIA Homespa saatis mulle mõni aeg tagasi kolm mõnusat toodet, mis sobivad iga naise iluarsenali. Ühe tootega tuli ette väike tõrge, sellepärast ka venitasin postituse kirjutamisega, aga paar nõuannet brändi loojalt ning meeldiv kasutuskogemus võis jätkuda :) 

Pilt on tehtud täpselt samal päeval, kui pakike saabus ja kusjuures nad asetsevad täpselt nii, et mu lemmik toode on esimene ning teised kaks naaaaaatukene vähem lemmikud. Valges potsikus peidab end kehavaht, mille lõhnakomboks on lavendel&greip&rosmariin ning tegu on kindlasti mu lemmik seguga üldse, ever! Algselt palusin lausa, et äkki saaks sama komboga kehakoorija valmistada, sest ma ei olnud kehavahtude sõber. Nüüd aga on see vahuline kreem täiesti asendamatu suvekaaslane! Jalad on alati pehmed, säravad ja hästi lõhnavad :) Lisaks kulub seda imevähe, seega mul on kuni talveni mure murtud! 


See suvi tundub mulle tõeline vaarikaseemneõli buum olevat! Kolmel (või lausa rohkemal) erineval Eesti brändil tuli just sellel suvel välja vaarikaseemneõli ning imestada pole midagi - see õli on tõeline suvepärl! Mina kasutan seda põhiliselt näol, see imendub nagu lupsti ning jätab naha väga siidiseks. Väidetavalt on vaarikaseemneõlil ka looduslik päikesekaitse, aga selle üle vaieldakse pidevalt :) 

Vaarikaseemneõli sisaldab rikkalikult eriti võimsat antioksüdanti, E-vitamiini, mis toniseerib nahka ja pidurdab vananemisprotsesse. Õli sisaldab ka erakordselt palju asendamatuid rasvhappeid (Omega 3 ja Omega 6), mis leevendavad naha punetust, ketendust, ekseemi, nahaärritusi ja paljusid teisi nahaprobleeme. -hoia.bio

Lisaks minule on õli austaja ka paljudele tuttav nimi Maret Ubaleht, kes on imeline jumestuskunstnik. Kinkisin talle vaarikaõli ning ta reaalselt kiidab seda mulle iga kord, kui me näeme. Just teisipäeval Pärnus olles kuulsin uuesti, et see on täiesti asendamatu toode! Nõustun :) 

Viimane ja veidi hapupiimane toode on laimimündi lõhnaga deodorant. Üks osa sellest, miks see toode mult nii kiita ei saa, on lõhn. Aga ise ma selle lõhna valisin :D Teistele soovitaksin kindlasti lavendli&savi oma. Teine põhjus, millele lahenduse leidsime, oli see, et deodorant lihtsalt voolas mööda kätt alla, korduvalt. Kirjutasin siis brändi loojale oma ebameeldivast kogemusest, aga tuli välja, et ma lihtsalt kasutasin toodet liiga agaralt. HOIA deodoranti on vaja vaid ühe korra kaenla alla määrida, mitte 4-5x, nagu mina seda tegin :D peale seda läks kasutamine kordades mõnusamaks, aga avastasin siiski, et see mündine lõhn mulle ei meeldi. Rääkides higilõhna ära hoidmisest, siis täiesti tip-top! Tean, et paljud siiani kasutavad neid kohutavaid antiperspirante... (sorri, aga mis teil viga on?) Loe Telegramist selle kohta rohkem!

Olen HOIA kohta varemgi kirjutanud (vaata siit) ja nende kehakoorijad endiselt mu number üks lemmikud :) Kuigi antud postitus sündis koostöö raames, siis teate ometi, et olen alati siiras oma soovitustes ning halbu tooteid siin blogis ei kajastata. 

3 kommentaari:

  1. Millist deodoranti ise kasutad? Ise olen Joiki omale kindlaks jäänud, aga tööpäeva päris ühest korrastvastu ei pea :D

    VastaKustuta
  2. Natuke jäi kripeldama see lause- "Tean, et paljud siiani kasutavad neid kohutavaid antiperspirante... (sorri, aga mis teil viga on?)" Viga on see, et inimeste kehad on kahjuks erinevad. Mina nt olen väga suure higieritusega ning need looduslähedased deodorandid, mida kasutanud olen, pole absoluutselt aidanud higilõhna neutraliseerimisel. Isegi kui olen koduse päeva teinud, olen pidanud poole päeva pealt värskendama, rääkimata pikal tööpäeval vastupidamisest. Ma sooviksin väga looduslähedast deodoranti ning katsetan edasi erinevaid tooteid. Kuid seni, kuni ma pole veel leidnud sobivat, olen sunnitud kasutama seda, mis hetkel paremini töötab :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Anna andeks, kui see kõlas ründavalt :) Muidugi on inimesed erinevad ning ma ise otsisin VÄGA pikalt deodoranti, mis sobiks! Ehk siis vastuseks ka eelmisele kommentaarile - KOKOSe deodorandid on (minu jaoks) parim valik :)

      Edu katsetamisel ning loodan, et leiad sobiva!

      Kustuta