Pages

22. juuli 2018

minu juuli 2018


Oh, kus on alles meeleolukas kuu olnud! Kuigi juulit jätkub veel nädalaks ja veidi rohkemgi, tundus hea mõte asju kirja panna. Mul on selline kalamälu, et hiljem ei mäleta enam midagi. Igatahes, alustame siis algusest!

Tagasi Telliskivis
Esimesest juulist hakkas kehtima mu uus tööleping ning ametikohaks poejuhataja. Ma mainisin seda natukene ka eelmises postituses, aga nüüd siis ametlikult! Kes veel ei teadnud, olen viimased kaks aastat Mimesis Looduskosmeetika kaupluses klienditeenindaja olnud ning nüüd sain ametikõrgendust juhataja kohale. See ei olnud üldse planeeritud, pigem alati selline tuleviku jutt, aga sai reaalsuseks palju kiiremini, kui arvata oskasin. Otsisin endale kõrvale väga armsa uue töötaja ning nüüd me siin kahekesi toimetame, minule väga südamelähedaseks saanud Telliskivis!  Jätkan samuti poes olemist, sest ma ei tahakski teistmoodi - seda vist ütleks iga poepidaja, aga Mimesises käivad lihtsalt kõige ägedamad kliendid! Nii soojad, avatud ja toredad :)

Täitsa naturaalne ilu
See nüüd võib kõlada veidralt, aga ma avastasin 26- aastaselt, et mul on lokkis juuksed! :D Okei, ma teadsin, et mul on laines juuksed ning üleüldiselt väga tõrksad ja veidrad. Aga üks hommik, kui hommikusöögi kõrvale Youtube's scrollisin (halb komme), märkasin ühte videot, nimelt video pilti, millel oli kujutatud kahte tüüpi juuksed. Ühed sellised, nagu minu omad - kuivad, meeletult kahused. Teisel aga ilusad siidised lokid. Piltide peal oli sama tüdruk ning pealkiri videol My curly hair journey. Video oli õnneks lühike, seega sain selle enne tööd vaadatud ning mu maailm ei ole enam sama! Muutsin oma rutiini täielikult ning nüüd on mul meeletult lokkis juuksed! Pildile on neid raske püüda, sest kõige ilusamad lokid asuvad all pool, kuna olen pealmisi kihte ikka korralikult retsinud :( Nüüd siis vaikselt harjutan juukseid ja toidan-toidan-toidan. Iga pesuga võtavad lokid järjest rohkem ilusat kuju. Ma ei suuda siiani uskuda, kui valesti ma olen oma juustega läbi käinud! Kel huvi, võin  oma uue rutiini üksikasjalikult kirja panna!

Pilt tehtud 22.07 ja päris elus on ikka palju vägevamad! Samuti on näha, et osad juuksed on hoiavad täiesti sirgu ennast... it's a struggle

Enam igav ei ole
Alates eilsest suurenes meie kahene leibkond neljaseks! Võtsime hoiukodust endale kaks imelist kassi! Ma ei suuda siin ilmselgelt oma õnne korralikult väljendada, eile lihtsalt lahinal nutsin mitu korda kodus :D Eks ikka suurest õnnest! Üks kass on kolmevärviline ehk kilpkonna mustriga ja alles pisikene, sündis mais. Nimeks panime talle Suslik ehk Suss. Ta on oma nime tõesti väärt... haha! Teine tegelane on juba mitme aastane, arvatakse, et kuskil kolmene. Ilus, maasikablondi värvi isane kass sai nimeks Artur (pikk nimi Arturio Banderas :D). Artur on Sussi kasuisa, nimelt ta võttis kiiresti pisikesed omaks (Suss tuli hoiukodusse koos kahe õe ja ühe vennaga), hakkas neid pesema ning valvama. Hetkel on Artur veel meie suhtes kartlik ning peidab ennast kõiksugu võimalikes kohtades. Sussiga sain eile juba mängida ning ta magas kaks korda mul süles (nii armas, et ei suuda).
Igatahes on meil nüüd kaks kaaslast, ma olen sellest päevast unistanud aastaid :)


Veel juulist, esmaspäeval käisin lennujaamas reklaami filmimas, mis läheb välismaa turule. Minu tegelaskuju oli kolmenädalase beebi ema ning mu co-star oli nii eeskujulik ja tubli, väike punapäine kutt!  Uuel nädalal ootab ees Sofi Tukker kontsert ning kaua oodatud Sweet Spot Festival! Juhuuu, küll see suvi on ikka ÄGE!

7 kommentaari:

  1. Palju õnne uue töökoha puhul! :)

    VastaKustuta
  2. Mis videot sa täpsemalt vaatasid :)? Tekkis ka huvi.

    VastaKustuta
  3. Nii tubli oled, mul nii hea meel! Congratz! :)

    VastaKustuta
  4. Ole hea ja palun pane oma juuste rutiin kirja. Loeks heameelega :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Panen, pole jõudnud, aga selleteemaline postitus on draftis juba mõnda aega olnud:)

      Kustuta