Pages

2. apr 2018

minu märts 2018


Inspireerituna Anna Elisabethi uuest postitusest otsustasin ka märtsikuu lühidalt kirja panna, et mitte end totaalselt halvasti tunda (mitte-blogimise tõttu).

Sünnipäev!
Just nii, 13.märts tähistasin enda 26. sünnipäeva ning seda koos kõige toredamate sõbrannadega ning veidi ka pereringis. Kingituseks sain overlok-masina, et lõpuks ometi oma rätsepa haridust meelde tuletama hakata ning riideid välja vuristama hakata! Tegelikult siis sain kingiks raha, mille eest ise masina ostsin. Valisin välja Marevik.ee lehelt Texi Joylocki, mis oli kõige soodsam, aga kuna ma olen siiski kodukasutaja, siis ei hakanud kallimat isendit hetkel vaatama. Kuid olen juba sellega õmmelnud ning saan öelda, et ideaalne ja väga tubli masin!
Samuti sain kingiks uue telefoni, milleks osutus Huawei P Smart, mille oskust teha ideaalseks töödeldud nahaga selfiesid näete ülevalt =D

Uued tuuled...
Märts tõi endaga kaasa suuri muutusi. Kuuendal märtsil alustasin uuel töökohal ning enne sünnipäeva suutsin langeda päris sügavasse depressiooni. Et oleks selge, siis uus töö ei põhjusta pahameelt, lihtsalt uue koha otsimisega vallandus suur emotsioonide laviin, millel justkui ei olnudki lõppu... Arvestades, et räägin asjadest, mis toimusid vaid paar nädalat tagasi, siis jah, maadlen hetkel siiani igapäevaselt oma deemonitega. Õnneks suutsin ühest valgusekiirest kinni haarata ning juba varsti-varsti tutvustan oma uut ja super ägedat ettevõtmist! Ma tean, et see õrritamine on niiiiiii nõme, aga ma tõesti ei saa hetkel sellest rohkem rääkida. Samas, ainult kuu aega veel ootamist =) 

Kõige rohkem saab kursis olla asjadega instagrami lehel - https://www.instagram.com/purbrnd/
Jah, see on mu endine ehetele pühendanud instagrami leht. Ehted on (hetkeks) minevik ja palju põnevamad asjad ootavad ees!

Mis veel?
Minumeelest toimus märtsis nii mõndagi, aga mul on kehv mälu, seega .. Hoopis põnevamad ajad on ees! Seoses õmblemisega tahan blogisse hakata tegema DIY-postitusi, aga ma veidi pelgan, et mu õpetused võivad olla liiga lihtsad. Palun andke märku, kas (riiete) õmblemisega seotud postitused oleksid huvitavad? Samuti leidsin endale lõpuks ideaalse kunstniku, kes mind tätoveerima hakkaks! Mis veelgi põnevam - aprilli lõpus lendame Jüriga lõpuks ometi tagasi Londonisse! Enne seda toimub Ilublogijate kokkutulek 2018!!

Okei, ma rahunen nüüd maha veidi... Aga tundub, et aprill tuleb mõnus! Eelmine kuu oli naljakal kombel siiski üsna tasakaalus, kuigi mõni hetk neelas mind täiesti endasse... Samas tundsin kõige raskematel hetkel nii suurt tuge lähedastelt inimestelt, et isegi sellele mõeldes tulevad pisarad silma. Ma näen, et mu ümber on lihtsalt kõige paremad inimesed ning ma teeksin nende heaks kõike. Seega igas halvas on midagi head ning nüüd proovin järjest rohkem ikka headele asjadele keskenduda. 

Ehk annab see kõik veidi aimu, miks siin pikalt tühjus valitses. Ma lihtsalt ei tundnud, et peaksin blogima, sest millest... milleks.. miks. Aga nüüd taasavastades elurõõmu, avastan ka blogis jagamise rõõmu =)

8 kommentaari:

  1. Jaa, mina tahaks õmblemisega seotud postitusi!! 😁

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii tore, ma loen sinu omasid alati suure huviga :)

      Kustuta
  2. Kui saladus pole, siis kes tatoveerija on?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei ole saladus, https://facebook.com/lemoustachetattoo/ :)

      Kustuta
    2. Lisan veel, et antud tätoveerijaga ei ole ma veel midagi kokku leppinud, lihtsalt minu jaoks on ta ideaalne. Eile viisin ka pildi kokku, et tegu on ühe Eesti parima tegijaga, seega aja saamine võib osutuda keeruliseks =D Aga pöidlad pihku!

      Kustuta
  3. Mina oleksin ka õmblemise postitusest huvitataud, aga sellisel juhul kohe täitsa ABC peale, sest ma usun, et isegi põhiteadmised napib päris palju noortel (k.a minul), hiljem saab taset alati tõsta. Või siis tehagi erineva raskusastmega postitusi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Alustaksin kindlasti ABC'st, sest endalgi vaja asju meelde tuletada =D

      Kustuta
  4. Mina tahaks kaaa õmblemise ABCd lugeda! :D

    VastaKustuta