Pages

12. märts 2018

I found the ONE

foto: lush.com


Ma ei oskagi muud öelda, kui - OLEN ARMUNUD! 
Ma loobusin parfüümide kasutamisest mõned aastad tagasi ning aastatega olen muutunud tõeliseks lõhnafriigiks - ei sobi mulle magusad lõhnad ega liiga tsitrulised, lillelised lõhnad võiksid üldse maamunalt kaduda =D See kõik muutus peale Lushi üritust, sest kingiks saadud lõhn ''What Would Love Do'' osutus niivõrd eriliseks, et nüüd ma enam parfüümi peale piserdamisest ei loobu.

''What Would Love Do'' on segu värskest, meeliülendavast mandariinist ja tasakaalustavast, rahustavast lavendlist. Kindlasti on tegu pigem magusama lõhnaga, kuid miski vürts on selles kaa. Seda on tegelikult üsna keeruline edasi anda, igaühe lõhnatundlikus on ka erinev. Kindel on see, et see parfüüm on tõesti... armastav. Soe ja kosutav. Samas mandariin annab sellele elujõu ja värskuse. Seda kandes on koguaeg päike väljas ning naeratus näol. 

Hea on see, et Lushi valikusse kuulub väga palju erinevaid parfüüme, millest vähemalt 12 sai läbi nuusutatud. Soovitan veel ''Breath of God'' ja ''Home'', aga tegelikult on kõike, igale maitsele. Näiteks kosutavat kardemonikohvi kui ka magusat vaniljeparadiisi. 

No vot, niimoodi mind siis parfüümimaailma tagasi tõmmati.. aga Kaubamaja iluosakonnas läheb endiselt süda pahaks =) ja mainin, et jah, lõhna sain ürituselt kingituseks, aga minu vaba valik on seda kasutada ja sellest kirjutada!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar