Pages

5. märts 2018

ilurutiin 2018 - Madara, Lumene, Pixi

Varasemalt olen hoidnud oma ilurutiinid väga minimaalsed või siis ühe sarja põhised. Mäletate ehk, et olin suur Dr.Hauschka fänn ning peale seda olen rohkem eestimaist kosmeetikat kasutanud. Hetkeseisuga olen asjad peapeale keeranud ning võtnud kasutusse väga palju erinevaid brände ning uusi tooteid. Uus ja senisest põhjalikum rutiin on mu näonaha palju säravamaks, klaarimaks muutnud. Ometi ei saa ma kõike head enda teada hoida ning täna tutvustan kõiki tooteid, mida igapäevaselt kasutan.


Tõn-tõn-tõõõnnnn! Nüüd pean piinlikusega tunnistama, et olen olnud varasemalt võrdlemisi laisk (loe: väga laisk) - ma ei ole küll kunagi (!) meigiga magama läinud, ükskõik mis tingimustel, aga kasutasin meigi/mustuse maha võtmiseks tooteid, mis tegelikult ei olnud selleks väga mõeldud või ei teinud oma tööd väga hästi. Näiteks Nurme roosivesi, mida nüüd kasutan enne õli kasutamist, lihtsalt näo niisutamiseks.

Sõbrannade reisil Pärnusse soetasin siis endale lõpuks kaks asjalikku näohooldustoodet - Lumene 3in1 Miceller Cleansing Water ning täiesti holy grail kultustoote Pixi Glow Tonic. Olen mõlemat nüüdseks veidi üle kuu aja kasutanud ning peab tõdema, et ebapuhtusi on palju vähemaks jäänud, samuti on nahk ühtlaselt kauni tooniga ning ilus. Kuna mul on hästi tobe komme enda nägu koguaeg katsuda, siis on rasusus ja punnid kiired tulema, eriti lõua otsas ning otsaees. Hetkeseis on palju parem, ma üritan ka väga enda käed näost eemale hoida (miks see nii raske on?).

Lisaks puhtastamisele ja toniseerimisele on minu jaoks veelgi tähtsamal kohal niisutus. Külmade ilmade saabumisel pean oma nahka eriti hoidma, sest mul on kalduvus põsed ära külmetada. No kohe ikka täiesti... Õnneks tänu targemale käitumisele ja hoolitusele ei ole kordunud eelmise aasta õudusunenägu - liivapaberit meenutav näonahk, punetav, väga valulik.. oeh, ma ei taha sellele mõeldagi!



Minu niisutusrutiini kuuluvad kaks Madara toodet - Pihlaja Daily Moisture for Face igapäevane niisutav näokreem pihlakaga ja sära andev näoõli pihlakaga. Hommikul kasutan näokreemi ning õhtuti õli. Oh boy, need kaks võlusid mind esimesel kasutuskorral! Tõsi on, et ma sain need mõlemad tooted tutvustusüritusel, kus Pihjala tooteliini looja, blogija Noora Shingler kohal oli, aga see tõesti ei ole mu arvamust kuidagi mõjutanud. Ma ei kasuta tooteid, mis mulle ei istu.. eriti näonahal. Seega võite kindlad olla, et see ei ole makstud reklaam =) 

Mõlemal tootel on värske pihlakane lõhn, mis näiteks näoõli puhul vahepeal üle viskab... Siis määrin põskedele mõni õhtu puhast avokaadoiõli, aga siiski tulen Madara juurde hiljem tagasi. Näoõli koostises on põhikomponentideks aprikoosi-, jojoba- ja päevalilleseemneõli, samuti tomati, kuningkepiõli ja eelnevalt mainitud pihlaka ekstrakt. 

Oled sa nendest toodetest midagi proovinud? Mis on sinu talvised must-have ilutooted? Anna kommentaarides teada!

_________


Hiljaaegu käisin Dr. Hauschka koolitusel, kus sain kingituseks nende populaarsemate toodete miniversioonid, kõik need, mida ma ka varem kasutanud olen ning siis mõlgutasin mõtteid, et äkki.. äkki jälle Hauschka peale tagasi minna. Aga siis avastasin, et mulle ei istu enam väga need lõhnad, mis nende toodetel on.. Kummaline. Tundub, et ma olen veelgi suuremaks lõhnafoobiks hakanud, kui varem., aga eelmisel nädalal külastasin Lushi poodi, kus toimus parfüümisarja esitlus ning nüüd kasutan üle kolme aasta uuesti parfüümi! Täiesti unustatud maailm minu jaoks, aga see lõhn, mille valisin, on lihstalt nii ERILINE. Ma ei oska seda parema sõnaga iseloomustada - lõhna nimi on What Would Love Do? ning selle parfüümi juurde käivad mõtted on imeilusad. Loe kindlasti. 

2 kommentaari:

  1. Glow Tonic jaaaa!! Tänu sinule hakkasin ka eelmisel aastal näol õhtuti õlisid kasutama ja nüüd mõtlen, et kui mu jojoba-õli kohe varsti otsa saab, kas võiks ka seda Madara õlisegu proovida....

    x
    Piia
    selfmadeblog.ee

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Madara on väga hea, ainukene asi, mis võib häirida, ongi lõhn. See ei ole samas üldse ebameeldiv, lihtsalt iga õhtu kasutades üle mitme kuu järsku viskab üle =D Aga siis ongi hea paar õhtut puhast õli (lõhnatut) kasutada ning siis jälle selle mõnusa värske marjalõhna juurde tagasi minna =)

      Kustuta