Pages

13. apr 2018

kiire 5-minuti meik (ja pikk loba)

Kuigi mu uus töökoht on kodust vaid 600m kaugusel, siis endiselt üritan igapäevase meigiga kiirelt ühele poole saada. Peaaegu iga hommik siiski lendan ühest korteri otsast teise, et õigeks ajaks valmis jõuda =D Mõtlesin, et jagan ka teile oma hetke lemmikuid, millega kiiresti, mõni kord isegi paari minutiga, kerge päevameik teha. 
Mu naha olukord on praegu nii muutunud, sellest ma ei hakka hetkel väga pikalt kirjutama, aga lühidalt - minu eluaeg kuiv näonahk on paari nädalaga muutunud rasuseks ehk siis ma läigin KOGUAEG! See on minu jaoks täiesti võõras, sest pigem olen päeva jooksul ketendama hakanud, nüüd pean hoopis rasu blottima. Ma olen paarilt inimeselt nõu ka küsinud, aga senini pole konkreetset põhjust leidnud. 

Anyway, selle rasusema naha olukorra tõttu olen jätnud kõiksugused kreemid hetkel meigikotti ning keskendun vaid puudritele. Kasutan Lily Lolo mineraalpuudrit toonis In The Buff ning peale kandmiseks Ecotools pintslit. Muidugi soovitatakse kasutada mineraalpuudritega kabuki-pintslit, mida ma ka väga pikalt tegin, aga siis avastasin, et pisema pintsliga on mul palju kergem saavutada ilusam tulemus. Nimelt kannan puudrit ainult silmade alla, nina ümbrusele ja veidi põskedele (hetkel väldin toodete panemist piirkondadesse, mis on iseenesest hea tooniga ning mis võivad rasuseks minna, näiteks otsaesine ja lõua piirkond). 

Teine vaieldamatu lemmik on samuti Lily Lolo poolt, selleks on nende põsepuna toonis Coming Up Roses, mis mul kotis katki läks ning ma üritasin seda kuidagigi parandada, aga nüüd ta ei ole väga.. kaunis =D Üldsegi, imestan, kuidas paljud blogijad suudavad kasutatud meigitoodetest nii ilusaid pilte teha.. või olen mina lihtsalt nii hooletu? Ei tahaks nagu mõelda, aga minu tooted näevad pigem ikka päevinäinud välja, mitte nagu teistel.. oh well. Siis vähemalt saate olla kindlad, et neid koguaeg kasutan! 



Selle põsepunaga ma vahepeal suudan natukene hoogu minna, siis jälle avastan töö juures, et jeesus! Õnneks õrnalt näppudega hajutades saab kiirelt pehmema tulemuse. Järgmiseks on ripsmed, mis on minu jaoks eluaeg olnud top 1. Kuna mu ema on mind õnnistatud pikkade vasikaripsmetega, siis piisab suviti vaid nende koolutamisest (koolutaja on MUST-HAVE, sest mu ripsmed on kõige sirgemad üldse) ja kahest kihist tuššist, et täitsa nunnu välja näha. Just suviti, kui päikeselt saadud jume teeb oma töö. 

Õige ja hea ripsmetušši leidmine on aga piiiiisut keeruline. Olen enamasti kasutanud Maybelline ja L'Oreali tušše, sest need on tundunud alati kõige paremad ning soodsamad. Isegi paar essence odavama hinnaklassi oma olen proovinud, aga meeeeh. Praegu tuleb meelde, et eelmine lemmik oli tegelikult hoopis Oriflame'i oma, heleroosa pakend, Featherlight Mascara vist (edit: guugeldasin ning oligi see sama nimega!). Kuid ükski polnud WOW-momendiga ning selline, mis tõesti kestaks terve päeva. Kuniks hakkasin kasutama Lancome Monsieur Big ripsmetušši. See on veidi kallim, kui ma tavaliselt oleksin nõus meigitoote eest välja käima, aga sellest on saanud minu täielik lemmik. 

Kiidujutt on enamasti kõikidel üsna sarnane - volüümiandev, terve päev kestev, karvu eraldav jne jne. Võin kinnitada, et kiidujutt Lancome'i kohta vastab tõele. Minu jaoks on kõige olulisem, et koolutus püsiks, sest muidu pole väga vahet, kas ma neid värvin või mitte. Sirgena ei paista nad üldse välja =( Aga praeguse lemmikuga on nii, et kell 10 koolutan ja kannan 1-2 kihti peale ning õhtul kell 22 on mu ripsmed endiselt koolutatud ja imelised. 

Nüüd jõuame siis toote juurde, mida ma veel paar kuud tagasi polnud kunagi kasutanud ning milleta nüüd ei kujuta elu ettegi (jep, nii dramaatiline). Selleks on Max Factori kulmugeel, mille soetasin Kaubamajast suhteliselt kiiruga, sest ma pidin bussile jooksma, aga mingil põhjusel tundsin suurt vajadust kulmugeeli järele.. =D Aga noo nii! Ma olen hakanud viimasel ajal tõeliselt palju komplimente saama, just kulmude kohta. Olen loobunud igasuguste puudrite kasutamisest, hakkasin hoopis neid poole vähem kitkuma ning geeliga paika ''tõmbama''. Paar sõbrannat on isegi minust inspireerituna samuti oma kulme ''kasvatama'' hakanud, nii äge! See kulmugeel püsib samuti terve päev ning alguses oli veidi võõras tunne, sest kulme tõstes tunned veidi, et karvad on paigale naelutatud, aga see ei ole õnneks häiriv tunne. 

Lemmik lemmik lemmik uus ilutoode! Õnneks leidub kulmugeele ka igas hinnaklassis ja enamuste brändide poolt, kuigi see kümnekas on kaa väga ok hind =)


Nõndaks, ma ei tea, kuidas ma suutsin neljast tootest nii pikalt lobiseda. Aga toodetest, mis mulle tõesti meeldivad, võingi kirjutada ja kirjutada. Olen üritanud seda postitust juba kaks päeva kuidagi ära lõpetada, midagi tuleb kogu aeg vahele. Ma vist üritan niigi pikka lobapostitust veelgi pikemaks venitada =D sorri, bye!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar