Pages

20. apr 2018

favourite monkey skirt

Tagi, kott ja särk - second hand; seelik - Liis Kalda

Eelmisel nädalavahetusel oli mõnusalt soe ning selle puhul veetsime ühe laupäeva väljas olles ning ilma nautides. Lõpuks on nii valge ja soe, et saapad on kappi peidetud ning mantlit kannan ka järjest vähem. Soe ilm on ka alati hea põhjus oma lemmik seeliku kapist välja otsimiseks! Nimelt see äge ahvipärdikutega seelik on Liis Kalda poolt kujundatud, disainitud ja õmmeldud ning ma sain selle temalt kingituseks. Samuti on see täpselt minu mõõtude järgi õmmeldud :) Kindlasti üks kõige erilisemaid esemeid mu riidekapis! Kusjuures, arvestades, et seelik ja tossud on kingituseks saadud ning ülejäänud esemed teiselt ringilt, tuleb terve outfiti maksumuseks kuskil 25.- Pole paha, eksole! 

Endiselt on mu kõige lemmikum kaltsukas Telliskivi Kirbukas, mis asub Telliskivi 57, II korrus. Ja üks uus soovitus oleks Tatari Kirbuturg, Tatari 18! Muide, ma töötasin täpselt samades ruumides paar aastat tagasi ja fun fact: Jüriga saime ka seal tuttavaks :) 

Loodan, et kõigil on ees imeline nädalavahetus! Mind ootab ees homme üks väike ürituse juhtimine, mis veidi ärevust tekitab, aga selle eest preemiaks on pühapäeval toimub Ilublogijate kokkutulek 2018, mida ma ei suuda ära oodata enam! 

1 kommentaar: