Pages

7. mai 2018

põnevad kingitused ilublogijate kokkutulekult


Veel enne, kui näitan Londonist soetatud ägedaid oste, lähme korra ajas tagasi, nimelt 22.aprill toimus Ilublogijate kokkutulek, mida ma juba väga pikalt ootasin. Ootasin üritust suure õhinaga, aga nagu ikka, siis suured ootused on enamasti halvad.. Saame negatiivsed emotsioonid kohe eest ära: ootasin kõige rohkem avatud vestlusringi, aga 1) läbiviijaks mõeldud blogijat ei olnud kohal 2) enamus naisi lihtsalt ei teinud oma suud kordagi lahti ehk siis vestlusring oli üsna.. lühike. Selline tunne tekkis, et kellelegi polnud ühtki oma mõtet, mida jagada (välja arvatud siis need, kes enamus aja tõesti ka arutlesid ehk Getri, Piia ja Elisabeth ning noh, ma ise ka). Hiljem oli aga näha, et tekkisid klikid ning siis lobiseti julgelt... ehk siis kes teab, milles probleem oli.  See selleks, eks kõik käitusid täpselt nii, nagu neile kõige mugavam oli. Ennekõike on mul lihtsalt kahju, sest nii äge üritus on tehtud tegelikult just selleks, et saaksime blogimise teemadel sõna võtta ning arutada.

Hoopiski põnevam teema on teiega jagada kingikoti sisu, sest see aasta oli päris palju looduskosmeetikat! Piltidelt on näha valik toodetest, mis kindlasti kasutusse lähevad, tegelikult leidus veel näiteks Signe Seebid tooteid, samuti LUUV kehaõli ja Holika Holika Aloe Vera geel ning näomask. 


Mis ja miks siis kohe kasutust leiavad? 

Dr.Bronner's orgaaniline roosilõhnaline seep leiab oma tee vannituppa, kust sellest saab kehapesuseep. Olen juba pikemat aega pesemisel ainult seepe kasutanud ning eks see harjumise asi ole, aga olen nii ära harjunud selle ''kriiksuvalt'' puhta tundega, mida seep võimaldab. Dr.Bronner'si kõik tooted on mulle väga südamelähedased, kasutan väga tihti ka arnika-mentooliga palsamit (imevahend peavalu ja kinnise nina korral!) ning igapäevaselt kannan kotis kaasa nende lõhnatut huulepalsamit. Kodu aitab puhtana hoida samuti lõhnatu vedelseep. Seega ainult suured kiidusõnad brändile ning tore üllatus kingikotist! Kes kuulevad sellest nimest esimest korda, siis soovitan-soovitan-soovitan! Loe lähemalt nende kodulehelt, ma luban, nende vedelseepidega saab TERVE KODU puhtaks!

❀Mossaga tutvusin kõige esimesel ilublogijate kokkutulekul ning kuna tegemist on Madara tütarettevõttega, siis tekkis kohene kindlustunne, et tegemist on hea liiniga. Ei läinud palju aega mööda, kui mind kutsuti Polhem showroomi, et saaksin endale meelepärased tooted välja valida. Tegin kodus päris pikalt eeltööd ning proovisin lõpuks nelja tootet, millest ka toona blogisin. Mul on hetkel väga halb mälu, sest ma olen veendunud, et olen vaarika puhastusvett kasutanud ka, aga sellest ei ole hetkel jälgegi :D See vesi oli muide väga hea, kasutasin pudeli täiesti tilgatuks! Iiiiigastahes, ürituse kingikotti oli pistetud päevakreem tundlikule ja kuivale nahale, murakast pärit c-vitamiiniga, mille peale ma kohapeal juba kiljatasin ''jess, ma armastan murakaid!''. Tõesti, ma söön neid igapäev hommikupudruga ning nüüd saan siis näole ka määrida. Kuigi viimasel ajal on mul pigem kombineeritud kui kuiv nahk, aga katsetamisse läheb see kreem kindlasti!

❀ Jätkades näokreemiga, siis LUMI antioksüdantidega päevakreem normaalsele ja kombineeritud näonahale on tõeline jackpot kingikotis! Jällegi olen selle brändiga väga kursis ning teaksin peast kõiksugu müügiargumente loopida, aga kes seda viitsiks siit lugeda, eksole. Mis aga kõige olulisem: LUMI tooted baseeruvad eestimaal kasvatatud orgaanilisel kanepiõlil ning välja töötatud TTÜ ja TÜ'ga. Samuti ei sisalda nad jampsi nagu sünteetilised lõhnaained, mineraal- ja silikoonõlid, säilitusained. Tean palju inimesi, kellele ei meeldi LUMI toodele murulõhn, mis tuleb kanepiõlist, aga uskuge mind, see on kehale palju parem kui sünteetilised parfüümõlid!


Pixi Glow Tonic sära andev näotoonik on mu õhtuses rutiinis juba alates jaanuari lõpust ning ilmselt on sellest brändist ning eriti sellest samast toonikust enamus juba kuulnud, sest see on tõeline kultustoode! Väga paljude kiidetud, enamasti see on ka põhjus, miks ma selle ostsin =D Ma küll usaldasin lõpuks oma head sõbrannat, aga otsus oli väga kerge tulema... Glow Mud Cleanser sära andev näopuhastusemulsjoon on minu jaoks uus avastus, aga kuna Glow Tonic on nii hea, siis kindlasti annan võimaluse ka emulsioonile! 

❀ Turbamaske olen ma teinud mitmesuguseid, Aesti omasid, Sõsara oma ning muidugi ka Turblissi oma. Kindlat lemmikut ei ole mul siiani välja kujunenud, kasutusmugavuse pärast eelistan Aesti omi, aga kuna kõik see turvas tuleb ühest kohast niikuinii (ups.. aga see pole vist saladus). Turba imelistest omadustest saad lugeda Turblissi kodulehelt. 



Kingikotis peitus veel hulgaliselt kosmeetikat brändidelt NYX, Revlon ja essence, samuti armsad kahtepidi kantavad puidust kõrvarõngad KUMAlt, juuksehooldusvahendeid ja palju söödavat! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar