Pages

31. mai 2018

road to London and back

Aprilli lõpus külastasime Jüriga üle pika aja jälle Londonit ning see reis oli igatepidi õnnestunud! Plaanisin külastada Tezenist ning Brick Lane'i vintaažpoode ning jäin oma ostudega ülirahule ♡ Muidugi külastasime ka Anthropologie't ja kõige lemmikumat teepoodi maailmas - Postcard Teas. Aga ilma pikema sissejuhatuseta - siin on mu Londoni ostud!

Nende ägedate kõrvarõngastega on nii tore lugu rääkida - nimelt enam-vähem kuu aega tagasi otsisin Etsy'st ja Amazon'st nägudega kõrvarõngaid, sest Piial on sellised =D Ma ei tea, kust ma ta vana blogipostituse avastasin, aga järsku tahtsin niiiiiii väga ka nägusid oma näo kõrvale! Ma aga ei soovinud täpselt neid nägusid, vaid mul oli kindel visioon silme ees. Aga, ma ei leidnud ühtegi kihvti paari, mis oleks normaalse hinnaga olnud. Nimelt postikulu tuli igal pool kuskil 20 eurot. Andsin siis alla ja mõtlesin, et mis siis ikka, kõike ei peagi elus saama. 
Fast forward, London ja Barbican Centre kunstipood. Jalutame seal Jüriga ringi, mul oli plaanis hoopis mõni äge raamat osta. Siis ühel hetkel nägin silmanurgast kaelakeed sellise näoga ning põhimõtteliselt ahmisin õhku (ma ei ole praegu isegi dramaatiline)! Seal nad kõik olid - kaelakeed, kõrvarõngad, kõik kolmes erinevas toonis, hõbe, kuld ja roosakuld. Hinnaks 12.99 £ miinus 10%, sest mu sõbrannal on Barbicani sooduskaart. Nii äge kokkusattumus! Nüüdseks kannan neid põhiliselt iga päev ning komplimente tuleb igast nurgast ♡


Enne reisi soovitati mulle Tezenis't ning ma polnud sellisest poest kunagi kuulnud. Pidavat olema hästi heade hindadega pesupood. Vaatasin siis kodulehele kipelt-käpelt ning leidsin kiiresti lemmikud! Okei, põhiline lemmik oli üks komplekt, mis on inspireeritud Jaapani kirsipuudest, aga kahjuks olid järgi vaid L-XL suurused.. Aga tulin koju kihvti body ja veelgi kihvtimate rinnahoidjatega! Jüri tegi aga kõige ägedama ostu meie reisi ajal, nimelt sattusime täiesti juhuslikult jalutades maharishi poodi ning sealt vaatasid meile vastu ülistiilsed ja täpselt Jüri stiiliga haakuvad rõivad. Ühe ägeda püksipaariga sealt poest ka lahkusime =]

3 kommentaari:

  1. Need kõrvarõngad on väga ägedad, kuid nende originaalautor on bränd nimega Open House Projects - see konkreetne mudel on üle maailma kuulsaks saanud ja iga suvaline pood müüb nende järele tehtud disaini. Sellest keissist on moemaailmas tohutult palju juttu olnud ja kahjuks ei saa disainer midagi muud teha kui loota, et neid 12€ (sic!!) ehteid ei ostetaks. Kurb!

    VastaKustuta
  2. Cute laced bra. And also its design.

    VastaKustuta