Pages

18. mai 2018

magnum x parrot minibar


Eilsed kaadrid Magnumi maitsvast koosviibimisest Parrot Minibaris. Järjekordne näide ühest väga väga meeleolukast PR-üritusest! Kohapeal pakuti muidugi maitsvaid Magnumi jäätiseid ning lausa terve laud oli täis erinevaid maiuseid, et oma jäätist kaunistada. Samuti eri-kokteilid (meil Getriga õnnestus lausa menüüväliselt espresso-martinisid rüübata) ning kõige toredam tegevus - t-särkide kujundamine Liisi Eesmaa eestvedamisel. T-särgid oli omaltpoolt saatnud Eerin, mis on tuntud oma bambusviskoosist lasteriiete poolest, aga tegelikult on neil lai valik ka täiskasvanute riideid. Kannan kusjuures tänagi üht Eerini uut kleiti, mida ei ole veel poodideski. Aga sellest kleidist juba õige pea! T-särk tuli mu meelest väga tore, kõik valitud värvid läksid täpselt kokku saadaolevate litter-kaunistustega. Kusjuures alguses ma olingi suht nördinud, sest mu laua peal oli vaid sinised ja roosad litrid ehk siis kollane jäätis sai samuti roosa litri. Õnneks tuli järsku selja tagant ingel (loe: üks imeilus moeblogija) ning pani lauale terve peotäie kuldseid litreid. jeeeeee =D Sain oma täiusliku trio! Kui teil kellelgi pole kodus bambuskangast rõivaid, siis... te olete paljust ilma jäänud, ausalt! See pehmus, vastupidavus ja kvaliteetsus! Eestis teeb minu teada bambuskangast rõivad Eerin ja WÖÖ. Check them out!


7 kommentaari:

  1. Ma tahtsin juba eile su story alla kirjutada, et su pluus on niii tuus ja see on mul teisel kohal (hahaha, sry, Triinu sai essa), aga miskipärast ma ei saanud su storyle reageerida, ei tekkinud seda sõnumi kasti, aga sain nüüd hingelt ära selle :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Võtan rõõmsasti teise koha vastu =D aitäh!

      Kustuta
  2. Minu meelest oli sinu pluus mega äge! Vabalt võid minu esimese koha endale napsata 💓💓💓

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sharing is caring =D tegelikult olid kõik nr1, sest kõikide särgid olid nii ägedad ja omanäolised!

      Kustuta
  3. Kahju, et need ettevõtted kasutavad (ja on selle üle uhked) algmaterjali, mille töötlemine on töötajate ohtlik. Nimelt lendub bambuse töötlemisel süsinikdisulfiidi, mis põhjustab mitmeid ägedaid tervisekahjustusi. Pealegi võib bambuskangaks nimetamist rohepesuks nimetada, üldjuhul on tegemist siiski tselluloosiga (viskoos, rayon).

    Eesti rõivatootjad võiksid kindlasti lina ja villa eelistada.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh kommentaari eest, võtsin ühendust kohe Eerini omanikuga ning temapoolne vastus ilmub siia varsti :)

      Kustuta
    2. Kindlasti ei ole bambuse puhul tegu rohepesu või mingi muu hirmsa elukaga, vastupidi. Bambus toorainena on äärmiselt väikese keskkonnamõjuga - kasvab nagu umbrohi 30-100 cm päevas! Ei kasutata tema kasvatamiseks taime- ega putukatõrje vahendeid, selleks lihtsalt puudub vajadus.
      Igasugune põllumajandus ja tekstiilitootmine mõjutab mingis etapis keskkonda, ka lina ja vill! Kõiki tekstiilitooteid ei saa paraku teha ainult linast ja villast. Bambusviskoos kangal on ülimõnusad kangaomadused, mis näiteks puuvillal puuduvad - super niiskuse reguleerija, hea imamisvõimega, suvel jahutav jne. Olen ise suur bambusefänn, mis on suvel täiesti asendamatu ja tõesti uhke, et saan toetada eesti kangatööstust ja -õmblejaid :) !

      Kustuta